Werken bij ABOG

Ben jij op zoek naar een uitdagende job in het groen? Wil je graag aan de slag bij een van de grootste aannemers in groen- en netheidsonderhoud?
Dan ben je bij ABOG nv aan het juiste adres!

Je kan er zelfstandig buiten werken en vertrekt steeds vanuit onze makkelijk bereikbare site te Wetteren (naast E40) of Meerhout (naast E313). Onze werven bevinden zich hoofdzakelijk in Vlaanderen en Brussel. Op regelmatige basis bereiden wij ons team uit met nieuwe werknemers om de groei van onze onderneming te ondersteunen. 
Bij ABOG is er kans om door te groeien en worden er regelmatig opleidingen voorzien om de persoonlijke groei van onze werknemers te stimuleren.

Heb je interesse om deel uit te maken van ons team? Bekijk dan onderstaande vacatures of solliciteer spontaan via jobs@abog.be of +32 9 365 70 52.

Als bediende aanbestedingen ben je verantwoordelijk voor de volledige administratieve procedure bij aanbestedingen in de openbare sector. Je werkt nauw samen met verschillende interne diensten voor het verzamelen van de gevraagde documenten en informatie. Daarnaast zal je ook een vaste collega hebben die je zal helpen.

Als bediende aanbestedingen ziet je dag er zo uit:

  • Je beheert de database met prijsaanvragen, offertes, publicaties..;
  • Je vraagt de nodige bestekken op;
  • Je neemt de bestekken door een maakt een checklist op voor de administratieve voorbereiding;
  • Je bereidt offertes en aanbestedingsdossiers voor (meetstaten ingeven en controleren, nodige documenten verzamelen, up-to-date houden van documenten …);
  • Opvolgen van vragen in verband met offertes die werden ingediend.

Voor deze functie vragen we van jou:

  • Bachelor in een relevante opleiding of gelijkwaardig door ervaring;
  • Je bent heel sterk in organiseren en communiceren;
  • Je kunt je uitstekend uitdrukken in het Nederlands;
  • MS office – en dan voornamelijk Excel – kent voor jou geen geheimen meer;
  • Strakke deadlines schrikken je niet af. Je werkt nauwkeurig, correct, zelfstandig en kan heel goed omgaan met stress;
  • Enige ervaring met werken voor openbare diensten en/of in de openbare sector is een plus.

Voor deze functie vragen we van jou:

  • Competitief verloningspakket afhankelijk van je competenties;
  • Heerlijke koffie, frisdrank, soep en vers fruit;
  • Een jong leidinggevend kader waarbij persoonlijke groei wordt gestimuleerd;
  • Gezellige lunches en activiteiten met fijne collega’s;
  • Vakantie deels vrij te kiezen – meeste dagen liggen collectief vast;
  • Voltijds tewerkstelling van 39 uur per week met vast uurrooster.

 

Zin om met jouw enthousiasme ons team te komen versterken?

Stuur ons een mailtje met een cv en motivatiebrief naar jobs@abog.be of contacteer ons op 09 365 70 57.

Hopelijk tot snel!

Vermeld ook zeker voor welke vacature je solliciteert!

Bij ABOG nv, specialist in groen-, netheids-, en wegenonderhoud, gaan we op zoek naar een gemotiveerde werfleider om ons team te versterken. Samen met je collega werfleiders zorg je ervoor dat al onze werven worden opgevolgd van A tot Z. Specifiek zoeken we een nieuwe collega voor het opvolgen van onze wegenwerken.

In deze functie sta je in voor de dagelijkse werfopvolging en leiding van wegenonderhoudprojecten, voor zowel asfalt-, beton-, herstellingswerken. Hierbij sta jij garant voor een kwalitatieve uitvoering volgens de vooropgestelde planning.

  • Je bent het grootste deel van je tijd op de werven aanwezig om alle betrokken partijen te motiveren, op te volgen en te controleren;
  • Je zorgt voor de opmaak van de planningen en het materiaal dat nodig is om de werken correct uit te voeren;
  • Ook dagelijkse administratieve taken zoals doorgeven van meldingen, opvolgen van schadegevallen, aanvragen van vergunningen, enzo.. zullen tot je takenpakket behoren;
  • Het opmaken van vorderingsstaten (onze facturen) en opvolgen van rendementen zijn een heel belangrijke taak;
  • Verder verzorg je de communicatie met de opdrachtgever (openbare besturen) en zal je dus ook vaak vergaderingen moeten bijwonen. 

Rapporteren doe je aan de zaakvoerders.

Profiel:

  • Je bent in het bezit van een rijbewijs B. Heb je een rijbewijs C is dat een troef maar is niet noodzakelijk;
  • Je beschikt minimum over een bachelor diploma, bij voorkeur in een bouw gerelateerde richting;
  • Je hebt een heel goede kennis van het Nederlands en een goede kennis van het Engels;
  • Je bent enorm flexibel en organisatorisch. Vroeg (6u) opstarten is voor jou geen probleem;
  • Je hebt een sterke interesse in de wegenbouw;
  • Je bent sterk in administratie en volgt alles nauwkeurig op;
  • Je beschikt over een sterk rekenkundig inzicht;
  • Schoolverlaters kunnen ook zeker in aanmerking komen.

Aanbod:

  • Afwisselende en boeiende job in een KMO met werkzekerheid;
  • Kansen om te groeien door interne en externe opleidingen/begeleiding;
  • Grote verantwoordelijkheid, je mag je dag zelf indelen;
  • Lekkere koffie, frisdrank en vers fruit;
  • Aangename werksfeer in een voortdurend groeiende KMO;
  • Leuke teamactiviteiten zoals etentjes, bowling, fridaydrinks enzo...;
  • Daarbovenop krijg je een aantrekkelijke verloning met extra legale voordelen zoals maaltijdcheques, bedrijfswagen, tankkaart, GSM, laptop.

INTERESSE?

Stuur je gedetailleerd cv naar jobs@abog.be of contacteer ons op 09 365 70 57.

Vermeld ook zeker voor welke vacature je solliciteert!

Abog nv is een snel groeiende KMO die al 40 jaar gevestigd is te Wetteren. De organisatie kent een uitgebreide waaier aan activiteiten gericht op het onderhouden en herstellen van het wegennetwerk in Vlaanderen. De klanten zijn openbare besturen zoals Agentschap Wegen en Verkeer, Infrabel en NMBS.

Om de snelle groei te ondersteunen zijn we op zoek naar versterking voor onze HR-dienst. Deze functie is een uitgebreide en generalistische functie waarbij zowel de softe als harde HR aan bod komt. Je zal hierbij nauw samenwerken met onze huidige HR Officer.

Jouw functie:

Deze functie bestaat uit twee grote delen:

1) Ondersteuning voor de Vlaamse sites die momenteel 170 werknemers telt.

Je biedt belangrijke (administratieve) ondersteuning, en dat binnen het volledige, brede domein van HR:

    • Algemene HR administratie: opstellen en up to date houden van personeelsdossiers, invullen van sociale documenten, klassement, enzo…
    • Aanspreekpunt voor vaste medewerkers, uitzendkrachten, jobstudenten en leidinggevenden;
    • Ad hoc meewerken aan het uitwerken van HR-beleid;
    • Je voert de payroll uit in samenwerking met het sociaal secretariaat:
      • Dagelijkse uitvoerige controle van de werkuren
      • Berekening van mobiliteitsvergoedingen
      • Doorgeven van uren van uitzendmedewerkers

Verder zal je ook ingezet worden voor de werving & selectie van arbeidersprofielen:

  • uitschrijven en publicatie vacatures;
  • eerste selectie cv’s;
  • telefonische screenings;
  • organisatie selectiegesprekken;
  • eerste gesprekken uitvoeren;
  • contact met sollicitanten onderhouden doorheen de sollicitatieprocedure;
  • contact met uitzendpartners;
  • onthaal van nieuwe medewerkers.

 2) Ondersteuning voor onze Waalse sites.

Je zal ook verantwoordelijk zijn voor het overkoepelend HR gedeelte voor onze Waalse zusteronderneming van ongeveer een 70-tal werknemers. Je krijgt hierbij de kans om je eigen stempel op dat HR beleid te zetten en dit volledig uit te werken. Je zal onder andere volgende taken hiervoor op jou nemen:

  • Je voert de payroll uit in samenwerking met het sociaal secretariaat;
  • Aanspreekpunt voor leidinggevenden en zaakvoerder;
  • Up to date houden van personeeldossiers;
  • Uitwerken van het HR beleid.

Jouw profiel:

  • Je bent in het bezit van een bachelordiploma met een relevante afstudeerrichting in HR;
  • We verwachten iemand met minimum 5 jaar ervaring in de HR sector en een goede kennis van de sociale wetgeving;
  • Kennis van Link/e-docs is een pluspunt;
  • Je hebt een heel goede kennis van het Frans en van de courante Office-toepassingen;
  • Je bent een administratieve duizendpoot;
  • Je staat sterk in je schoenen en kan je mannetje staan;
  • Je bent proactief ingesteld en hebt een doe-mentaliteit.

Ons aanbod:

  • Een marktconforme verloning aangevuld met extralegale voordelen;
  • Voltijdse functie: 39u/week (1 dag werken tot 18u);
  • Lekkere koffie, frisdrank, soep en vers fruit ter beschikking;
  • Grote verantwoordelijkheid, je mag je dag zelf indelen;
  • Vakantie deels vrij te kiezen – meeste dagen liggen collectief vast;
  • Afwisselende en boeiende job in een voortdurend groeiende KMO met werkzekerheid. Op vlak van HR liggen er voldoende uitdagingen voor je klaar!

 

Zin om met jouw enthousiasme ons team te komen versterken?

Stuur ons een mailtje met een cv en motivatiebrief naar jobs@abog.be of contacteer ons op 09 365 70 57.

Hopelijk tot snel!

Vermeld ook zeker voor welke vacature je solliciteert!

Het succesvol binnenhalen van overheidsopdrachten hangt in toenemende mate af van het indienen van een goed opgebouwd aanbestedingsdossier. Naast de administratieve formaliteiten die moeten vervuld worden, is een belangrijk onderdeel van het dossier technisch van aard. Daarom zoeken we een technisch bediende met een grondig technisch inzicht in en begrip van de onderhoudswerken waarin wij gespecialiseerd zijn, met name mbt wegen, bruggen, tunnels,…

Volgende onderdelen van het aanbestedingsproces zal je voor je rekening nemen:

  • Analyseren van alle beschikbare informatie (meetstaat, bestek, plannen,…).
  • Uitvoeren van plaatsbezoeken om de omvang, moeilijkheidsgraad en specifieke vereisten van het werk te begrijpen.
  • Opmaak van “Plan van Aanpak” volgens de vereisten van het bestek en rekening houdend met de specificiteit van het werk.
  • Voorbereiden van het dossier op vlak van benodigd materiaal en machinepark, op vlak van personeel en werkorganisatie en uitvoering.
  • Afstemmen van de informatie mbt Veiligheid&Gezondheid plan en kwaliteit van de dienstverlening op de inhoud van het dossier.
  • Voorbereidende kostprijsberekening, in ondersteuning van de prijszetting door de zaakvoerders.
  • Desgevallend offertes opvragen bij onderaannemers of leveranciers.
  • Na indiening van het aanbestedingsdossier, nauwkeurig antwoorden op verzoeken om verduidelijkingen en aanvullingen, op prijsverantwoordingen.
  • De gemotiveerde gunningsbeslissing begrijpen en conclusies hieruit trekken voor de volgende dossiers.

 

In deze functie werk je heel nauw samen met de “Administratief bediende Aanbestedingen” en met de zaakvoerders. Deze functie bestaat uit 90% administratief werk.

Wat verwachten wij van jou?:

  • Je bent in het bezit van een rijbewijs B;
  • Je beschikt minimum over een bachelor diploma, bij voorkeur in een bouw of tuinbouw gerelateerde richting;
  • Je hebt een heel goede kennis van het Nederlands en een goede kennis van het Frans aangezien wij ook offertes indienen voor overheidsopdrachten in Wallonië;
  • Je bent organisatorisch sterk en computervaardig, werkt planmatig en jouw technisch inzicht is een meerwaarde;
  • Affiniteit met de sector van openbare werken en openbare aanbestedingen is een must;
  • Je beschikt over minimum 5 jaar relevante werkervaring, waaronder kennis van het SB 250 4.1. en ervaring bij een aannemer C klasse 5 of G klasse 3.

Wat heeft ABOG te bieden?:

  • Afwisselende en boeiende job met mogelijkheden om door te groeien;
  • Groeiende KMO met werkzekerheid;
  • Grote verantwoordelijkheid, je mag je dag zelf indelen;
  • Lekkere koffie, frisdrank en vers fruit;
  • Leuke teamactiviteiten zoals etentjes, bowling, fridaydrinks, enzo…;
  • Thuis werken voor deze functie is niet mogelijk;
  • Vakantie is deels vrij te kiezen – de andere dagen liggen collectief vast;
  • Daarbovenop krijg je een aantrekkelijke verloning met extra legale voordelen.

GOESTING GEKREGEN?

Stuur je gedetailleerd cv naar jobs@abog.be of contacteer ons op 09 365 70 57.

Vermeld ook zeker voor welke vacature je solliciteert!

Bij ABOG nv, specialist in groen-, netheids-, en wegenonderhoud, gaan we op zoek naar een gemotiveerde werfleider om ons team te versterken. Samen met je collega werfleiders zorg je ervoor dat al onze werven worden opgevolgd van A tot Z. Specifiek zoeken we een nieuwe collega voor het opvolgen van onze groen- en netheidswerken.

In deze functie sta je in voor de dagelijkse werfopvolging en leiding van verschillende projecten. Enkele voorbeelden van werken: opvolgen van maaiwerken, opvolgen van snoeiwerken, opvolgen van reiniging van rioolkolken. Hierbij sta jij garant voor een kwalitatieve uitvoering volgens de vooropgestelde planning.

  • Je bent het grootste deel van je tijd op de werven aanwezig om alle betrokken partijen te motiveren, op te volgen en te controleren;
  • Je zorgt voor de opmaak van de planningen en het materiaal dat nodig is om de werken correct uit te voeren;
  • Ook dagelijkse administratieve taken zoals doorgeven van meldingen, opvolgen van schadegevallen, aanvragen van vergunningen, enzo.. zullen tot je takenpakket behoren;
  • Het opmaken van vorderingsstaten (onze facturen) en opvolgen van rendementen zijn een heel belangrijke taak;
  • Verder verzorg je de communicatie met de opdrachtgever (openbare besturen) en zal je dus ook vaak vergaderingen moeten bijwonen.

Rapporteren doe je aan de zaakvoerders.

Profiel:

  • Je bent in het bezit van een rijbewijs B. Heb je een rijbewijs C is dat een troef maar is niet noodzakelijk;
  • Je beschikt minimum over een bachelor diploma, bij voorkeur in een bouw gerelateerde richting;
  • Je hebt een heel goede kennis van het Nederlands en een goede kennis van het Engels;
  • Je bent enorm flexibel en organisatorisch. Vroeg (6u) opstarten is voor jou geen probleem;
  • Je hebt een sterke interesse in onze activiteiten;
  • Je bent sterk in administratie en volgt alles nauwkeurig op;
  • Je beschikt over een sterk rekenkundig inzicht;
  • Schoolverlaters kunnen ook zeker in aanmerking komen.

Aanbod:

  • Afwisselende en boeiende job in een KMO met werkzekerheid;
  • Kansen om te groeien door interne en externe opleidingen/begeleiding;
  • Grote verantwoordelijkheid, je mag je dag zelf indelen;
  • Lekkere koffie, frisdrank en vers fruit;
  • Aangename werksfeer in een voortdurend groeiende KMO;
  • Leuke teamactiviteiten zoals etentjes, bowling, fridaydrinks enzo...;
  • Daarbovenop krijg je een aantrekkelijke verloning met extra legale voordelen zoals maaltijdcheques, bedrijfswagen, tankkaart, GSM, laptop.

INTERESSE?

Stuur je gedetailleerd cv naar jobs@abog.be of contacteer ons op 09 365 70 57.

Vermeld ook zeker voor welke vacature je solliciteert!

Voor de vestiging in Wetteren zoekt ABOG nv een mekanieker om het huidige team te versterken. Je komt in een team van 6 mekaniekers terecht dat onder leiding staat van een hoofdmekanieker. We gaan specifiek op zoek naar een mekanieker die zich zal specialiseren in het onderhoud en herstellen van landbouwvoertuigen voornamelijk tractoren (New Holland).  

Af en toe zal er ook op verplaatsing een dringende herstelling moeten uitgevoerd worden.

PROFIEL:

  • Bij voorkeur volgde je een opleiding A2 mechanica of ben je gelijkwaardig door ervaring;
  • Je hebt ervaring met het uitvoeren van herstellings- en -onderhoudswerken van tractoren;
  • Je bent in het bezit van een rijbewijs B en een eigen wagen om je naar onze depot te verplaatsen;
  • Je bezit een rijbewijs C of bent bereid om dit later te behalen;
  • Je bent hebt geen probleem om extra uren te werken;
  • Kennis van het Nederlands is vereist;

AANBOD:

  • Competitieve verloning op basis van je verworven competenties;
  • Voltijdse tewerkstelling (39u/week) in een groeiende en gezonde KMO;
  • Je zal deel uit maken van een leuk gedreven team van mekaniekers;
  • Uurrooster kan in overleg vast worden gelegd;
  • Kansen om je verder te ontwikkelen en verder te groeien door het volgen van zowel interne als externe opleidingen.

 INTERESSE?

Stuur je gedetailleerd cv naar jobs@abog.be of contacteer ons op 09 365 70 52.

Vermeld ook zeker voor welke vacature je solliciteert!

 ABOG nv is op zoek naar een chauffeur met rijbewijs CE!

 

Wat zit er allemaal in jouw takenpakket?

  • Werken uitvoeren met een container en/of kipper
  • Transport van compost, grachtenslib, houtsnippers…
  • Container op trekker plaatsen
  • CMR documenten invullen

 

Wat heb je nodig?

  • Interesse om als chauffeur in het groen te werken
  • Een rijbewijs CE, met vakbekwaamheid en ervaring
  • Een eigen wagen of ander vervoersmiddel om je naar ons depot in Wetteren te verplaatsen
  • Een luide wekker die ervoor zorgt dat je hier op tijd (6u) bent
  • Kennis van het Nederlands en/of Engels 
  • Flexibiliteit, zowel naar taken als naar uren toe

** Een VCA attest is een troef!

 

Waarom voor ABOG kiezen?

  • Fijne collega’s en een aangename werksfeer
  • Eerlijke verloning
  • Mogelijkheid tot opleiding on the field, aangevuld met externe opleidingen
  • Daguren

 

INTERESSE?

Stuur je gedetailleerde cv naar jobs@abog.be of contacteer ons op 09 365 70 52.

Vermeld ook zeker voor welke vacature je solliciteert!  

Heb je veel ervaring in het groen en ben je bereid om een team aan te sturen?

Ben je in het bezit van een rijbewijs B en en heb je veel interesse in de groensector?  

Ja? Lees dan even verder hieronder, we hebben misschien wel een nieuwe plek voor jou.

 

ABOG nv is op zoek naar een ervaren groenarbeider die op zeer korte termijn zou doorgroeien naar ploegbaas.

Je zal een ploeg van 2 à 3 arbeiders leiden en meewerken bij verschillende taken binnen het groenonderhoud zoals werken met een bosmaaier en een kettingzaag, exotenbestrijding, maaien van wegbermen, opruimen van zwerfvuil, vellen van bomen en zoveel meer. Elke ochtend verzamelt de volledige ploeg op ons depot in Wetteren en vertrekken jullie samen richting de werf.

Naast meewerken op de werf, is het jouw taak om als ploegbaas nieuwkomers te begeleiden en je ploeg aan te sturen. Daarnaast sta je in nauw contact met de betrokken werfleider. Als ploegbaas rapporteer je dagelijks de vooruitgang van de uit te voeren werken en doe je hiervoor de nodige administratie. Tenslotte ben je ook verantwoordelijk voor het onderhoud van het materiaal en de bestelwagen.

 

PROFIEL

- Bij voorkeur volgde je een opleiding tuinbouw en heb je uiteraard veel interesse voor de groensector

- Je bent in het bezit van een rijbewijs B

- Je bent een vroege vogel en hebt geen probleem om extra uren te werken

- Kennis van het Nederlands is vereist

- Bezit je een VCA attest is dat zeker een troef

 

AANBOD

- Aantrekkelijke verloning

- Uitdagende job met veel verantwoordelijkheid en afwisseling

- Aangename werksfeer in een groeiend familiebedrijf

- Voltijdse tewerkstelling en soms ook wat meer.

 

INTERESSE?

Stuur je gedetailleerde cv naar jobs@abog.be of contacteer ons op 09 365 70 52.

Omdat er momenteel extra veel werk is in het snoeien van bomen, gaan we op zoek naar werknemers die elke dag bomen zullen snoeien.

Uiteraard zal je hiervoor het nodige materiaal krijgen. 

 Een greep uit je takenpakket:

  • Vellen van bomen;
  • Snoeien van moeilijke en gevaarlijke bomen;
  • Versnipperen van takken;
  • Uitfrezen van stronken.

Ook zelfstandigen kunnen hiervoor in aanmerking komen.

PROFIEL:

  • Bij voorkeur volgde je een opleiding tuinbouw en heb je uiteraard veel interesse voor de groensector;
  • Je bent in het bezit van een rijbewijs B en een eigen wagen om je naar onze depot te verplaatsen;
  • Buiten werken is voor jou geen enkel probleem;
  • Je bent een vroege vogel en hebt geen probleem om extra uren te werken;
  • Kennis van het Nederlands is vereist;
  • Ervaring in het snoeien van bomen is ook vereist;
  • Bezit je een VCA attest is dat zeker een troef.

AANBOD:

  • Aantrekkelijke verloning;
  • Aangename werksfeer in een groeiende KMO;
  • Daguren;
  • Kans om door te groeien naar ploegbaas of andere functie;
  • Opleiding on the field, aangevuld met externe opleidingen.

INTERESSE?

Stuur je gedetailleerd cv naar jobs@abog.be of contacteer ons op 09 365 70 57.

Vermeld ook zeker voor welke vacature je solliciteert!

Voor ons depot in Meerhout zijn we op zoek naar een gemotiveerde chauffeur met CE rijbewijs.

Je zal verschillende taken uitvoeren met een container en/of kipper. Zo vervoer je compost, grachtenslib of houtsnippers af. 

Je zal ook zelf de container op je trekker plaatsen en deze verwisselen afhankelijk van de taak.

Je zal wel een vaste trekker ter beschikking krijgen. Daarnaast vul je ook zelf de nodige documenten (CMR) in.

Profiel:

  • Je hebt uiteraard veel interesse om als chauffeur in de groensector te werken;
  • Je bent in het bezit van een rijbewijs CE, met vakbekwaamheid en een eigen wagen om je naar onze depot te verplaatsen;
  • Je bezit een luide wekker die ervoor zorgt dat je hier op tijd (6u) bent
  • Nederlands spreken en begrijpen is geen probleem voor jou
  • Je bent flexibel, zowel naar uren als naar taken toe

**** Bezit je een VCA attest is dat zeker een troef.

 

Aanbod:

  • Aantrekkelijke verloning volgens de richtlijnen in parken en tuinen;
  • Aangename werksfeer in een groeiende en gezonde KMO;
  • Daguren;
  • Opleiding on the field, aangevuld met externe opleidingen.
  • 26 vakantiedagen

 

Wil je jouw graag komen voorstellen? Stuur ons een mailtje (jobs@abog.be) en we nemen snel contact op. Vermeld ook zeker voor welke vacature je solliciteert!  

 

Voor de uitbreiding van ons team zijn wij op zoek naar een nieuwe chauffeur voor het bedienen en besturen van een veegwagen. Als chauffeur sta je in voor het verwijderen van vuil in een bepaalde stad of gemeente.

Je vertrekt ’s ochtends rechtstreeks naar het depot van de gemeente en daar start je om 7 uur. Om 15u30, na 8 uur geveegd te hebben, ga je lossen op hetzelfde depot. Je staat ook in voor een aantal onderhoudstaken zoals het vervangen van de veegborstels. Hiervoor kom je af en toe naar ons depot in Wetteren.

Je werkt van maandag tem zaterdag en bij uitzondering moet er ook op zondag gewerkt worden.

Als bestuurder van de veegwagen sta je in nauw contact met het bestuur van de stad. Je staat in voor een vlotte communicatie met zowel het bestuur als met de betrokken werfleider.

 

Wie ben jij?

Je bent een enthousiaste vroege vogel die in het bezit is van een rijbewijs C met vakbekwaamheid. Je hebt bij voorkeur ervaring met het besturen van een veegwagen en bent flexibel. Kleine herstellingen aan het voertuig kun je zelf uitvoeren. Je kunt perfect zelfstandig werken en je bent in staat om vlot te communiceren met het betrokken bestuur.

** troef: VCA attest

 

Aanbod

  • Aantrekkelijke verloning
  • Bedrijfswagen om je naar de werf te begeven
  • Daguren van maandag tot zaterdag, uitzonderlijk op zondag met een vast uurrooster
  • Optie tot vast contract
  • Interne opleiding voorzien
  • Voltijdse tewerkstelling in een groeiend familiebedrijf
  • Zelfstandig werken
  • Aangename werksfeer

              

     

Interesse om bij ons te komen werken?

Aarzel dan zeker niet om ons te contacteren!